Bagaimana resveratrol dalam vivix bantu penyakit kronik

Hi..

Bertemu lagi kita di entry ini..
Hari ni saya nak share tentang vivix pula..

Bagaimana Resveratrol dapat membantu Pesakit Kronik ??

~ Resveratrol membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak dan tidak normal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.

~ Resveratrol membantu menghasilkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot dan menggalakkan sel menjadi sihat semula.

~ Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (Kandungan yang ada dalam anggur muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

~ Ramuan yang terkandung dalam vivix sangat tinggi anti-oksida yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

~ resveratrol membantu menurunkan paras kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang akan menyebabkan serangan jantung.

~ Ramuan 4 jenis bahan utama dalam VIVIX menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

~ Ramuan VIVIX sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam mengekalkan berat badan ideal.

~ Ekstrak Elderberry pula membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, strok serangan jantung.

~ Ekstrak Purple Carrot membantu dalam kesihatan salur darah dan platlet yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.


Haaa..lagi satukan time saya berpantang anak ketiga, saya berpantang dengan set pantang shaklee tapi kali ni saya  add on Vivix ni sekali..nak rasa  perbezaannya pula..
Wow! Amaze tau.. Sebab ianya menjadi Milkbooster saya



Selain tu kan memang boleh rasa body kita ni energise tau dan luka bersalin tu cepat kering tau.. Cubalah tak nyesal punya..😘

Harga sebotol Vivix ni RM 503.35

Join member harga jauh lebih murah..

Member fee rm68.90 sahaja.

Hubungi saya,
Diana Danias
🆔 1142543

0168222603


Sehingga berjumpa lagi 😘

Comments

Popular posts from this blog

Cara-mencegah-hfmd-penyakit-tangan-kaki-mulut

Set Hamil Shaklee

Makanan tambahan yang baik untuk kanak-kanak