Kandungan Bahan Youth Skincare Complex Shaklee

🌿KANDUNGAN BAHAN BOTANICAL UTAMA YOUTH COMPLEX🌿

Asas kepada kulit cantik dan kelihatan muda adalah pembaharuan sel. Kulit yang muda melakukan ini dengan mudah. Apabila umur meningkat, pembaharuan sel menjadi perlahan dan kurang menghasilkan kolagen serta elastin. Tidak seperti penjagaan kulit biasa, teknologi canggih kami menangani penuaan bukan sahaja pada permukaan kulit malah menyasarkan lada peringkat sel kulit anda. Kami melakukannya dengan menggunakan #YOUTH Complex yang dalam proses paten,dengan mengaktifkan protien Youth untuk menjana sel menghasilkan lebih kolagen dan elastin. Membantu kulit anda bertindak lebih muda,supaya anda boleh Kekal Muda,Jelita.

Skincare selamat dan Vegan 100%

Bahan2 aktif yang ada dalam Set rangkaian YOUTH Complex ni ialah :


1. MUSCADINE GRAPE
- MELINDUNGI DAN MEMPERBAIKI DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan  kolagen dan elastin.
    
2. LOTUS JAPONICUS
- Mengaktifkan protien Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen,elastin dan fibrilin.

3. APPLE STEM CELL EXTRACT
- Mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel untuk kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut.
             
4. SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT
- Di China,Jepun dan Korea herba ini digunakan secara tradisional untuk melegakan kegatalan dan menenangkan keradangan kulit. Herba ini menyokong struktu kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan anti oksida.
                
5. VITAL REPAIR+® COMPLEX
- Memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang  merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel  sihat.



Dapatkan FREE RADIANCE C+E sepanjang bulan march ni dengan saya 😊

Harga 1set RM 1338.25..

Join ahli dapat 20% off😊



Pengedar Shaklee sah,
Diana Danias
🆔 1142543
📞 016-8222603


Jumpa lagi di entry akan datang😘

Comments

Popular posts from this blog

Cara-mencegah-hfmd-penyakit-tangan-kaki-mulut

Set Hamil Shaklee

Makanan tambahan yang baik untuk kanak-kanak