Ejen Pengedar Shaklee Kota kinabalu Sabah yang Aktif dan Proaktif



Hi all and salam ketemu lagi kita di entry ini.. 😊

Ejen pengedar shaklee Kota Kinabalu Sabah
Buat pertama kalinya saya memperkenalkan diri sebagai Ejen dan Pengedar Shaklee  SABAH yang aktif dan mempunyai READY STOCK di kawasan Putatan, Kota Kinabalu, Penampang, Tenom, Kinarut, Lokkawi, Kolombong, Damai - Lintas, Kepayan, Cyber City.

Sudah 4 tahun lebih ( coming to 5th yr) saya bersama shaklee bermula pada tahun 2014, dan saya masih bersama syarikat hebat ini berkongsi kelebihan dan kebaikan produk – produknya.

Setiap hari saya menerima order dari kawan, keluarga juga customer. Aktiviti saya merangkumi penghantaran secara :

☑️ COD ( Cash On Delivery )

☑️ Pos Laju ke seluruh Malaysia

☑️ Melalui Sistem Online ke seluruh
Malaysia

☑️ Melalui Teksi / Bas dari Terminal Bandaran Kota Kinabalu

☑️ Menggunakan Bas dari Terminal Bas Inanam

Sekiranya anda ingin membeli Vitamin dan Produk Shaklee daripada saya, Ingin tahu bagaimana dapatkan harga murah dari harga pasaran? 

Ingin menjadikan shaklee sebagai perniagaan Part time  atau Full time?Jangan malu untuk menghubungi saya :

Saya Diana Danias memegang ID 1142543 dan no handphone 016-8222603  , Pengedar Shaklee yang sah dan aktif di seluruh Malaysia.


Luv,
Diana
🆔1142543
📞 016-8222603
📲 http://DianaD.wasap.my




read more

Comments

  1. Wahhh senang la untuk warga putatan mencari sid

    ReplyDelete
  2. Saya pun amalkan suplemen Shaklee ni. So far sgt2 bagus. Reommended!

    ReplyDelete
  3. Family kami memang consume shaklee juga.. Shaklee ni best sebab bila dah jadi sid kita dah boleh buat income dengan bantu orang lain untuk kesihatan yang kebih baik.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara-mencegah-hfmd-penyakit-tangan-kaki-mulut

Set Hamil Shaklee

Makanan tambahan yang baik untuk kanak-kanak